Ana Sayfa Anket myiyo'dan Nasıl Para Kazanılır?

myiyo’dan Nasıl Para Kazanılır?

Yazar

Tarih

Kategori

Merhaba, çok beğeni toplayan “İnternetten Nasıl Para Kazanılır?” yazı dizimize myiyo ile devam ediyoruz. Ek kazanç için güzel bir yol.

myiyo ille internetten para kazan

myiyo diğer anket siteleri gibi. Gayet basit bir menü yapısı ile hoş bir arayüze sahip. Siteye ilk girenlerin yapması gereken ilk şey geçerli bir email adresi siteye üye olmak. Daha sonra sitenin sorduğu sizinle ilgili yani yaşayış tarzınız ile alakalı soruları cevaplıyorsunuz. Böylece site size ait profil oluşturuyor. Hangi anketleri size yönlendireceğine karar veriyor.

İnternetteki tüm anket siteleri hem erkek hem de kadınlara yönelik olarak eşit derecede şans veriyor. myiyo biraz daha bayanlara yönelik. Fakat erkek kullanıcıları da ankete yönlendiriyor. Karşılığında her başarılı anket katılımında kullanıcılarını bir miktar para ile ödüllendiriyoruz.

Kayıt olduktan sonra anında para kazanabiliyorsunuz. myiyo kullanıcılarını motive etmek için profilinizi doldurduktan sonra paranızı kullanıcı mymio hesabınıza gönderiyor.

Ödeme almak için her anket sitesinde olduğu gibi hesabınızda belli 20000 puanlık paranın birikmesi gerekiyor. Girilebilecek anketler ve anketin bitirilmesi halinde kazanacağınız para miktarı menüde gösterilmektedir.

Ne Zaman Anket Doldurabilirim?

Günün her saatinde anket doldurma imkanına sahipsiniz. Yani ister işinizde, ister evinizde hatta otobüste, trende veya arabada anket doldurabilirsiniz. İnternet bağlantınız olması yeterli. Akıllı telefon ya da şahsi bilgisayar ile anketlere katılabiliyorsunuz.

myiyo zaten gün içerisinde size email ile size bildirimlerde bulunuyor. Böylece anketlerden haberiniz oluyor.

myiyo’dan Kazandığım Paramı Nasıl Alırım?

myiyo’dan kazandığınız paranızı banka hesabınıza gönderebilirsiniz. Paranızı istediğiniz banka hesabına gönderilmesi açısından diğer anket sitelerine göre artı bir özelliğe sahip.

Arkadaşlarını Davet Et Para Kazan

Belirli bir kişiye e-posta ile davetiye göndermek istiyorsanız “Topluluk” altmenüsünde “Arkadaş bul” bölümüne tıkla ve formu doldurun.

Ayrıca arkadaşlarınıza “Anketler” bölümünden kişisel Reklam-bağlantınızı verebilirsiniz.

Ödül olarak en az bir ankete katılan her yeni üye için 500 puana sahip olabilirsiniz.

1000 Puan = €1

Evet aynen öyle. Ek gelir hiç bu kadar kolay olmadı. Her 1000 puan tam olarak €1’ya denk geliyor.

Herkese hayırlı kazançlar.

İlgili Yazılar

Güncel Makaleler

GERÇEK ZENGİNLİK YARATMAK İÇİN KULLANABİLECEĞİNİZ 30 PASİF GELİR FİKRİ

30 PASİF GELİR FİKRİ Pasif gelir çok aranır ve sıklıkla yanlış anlaşılır. Pasif gelir akışları, açık bir yatırım ve başlangıçta çok fazla beslenme gerektirir. Bir süre ve...

İnternette Başarılı Olmak-2020

İnternette Başarılı Olmak: Online Para Kazanmanın Püf Noktaları Çevrimiçi Başarılı Olun Günümüzde bağlantılı bir dünyada yaşıyoruz. Akıllı telefonlarla birlikte internet, farklı araçlar iş yapma şeklini değiştirdi. Web...

LetGo’dan nasıl para kazanılır?

LetGo'da nasıl para kazanılır? Letgo nedir? Letgo, kullanıcıların yerel olarak başkalarından alışveriş yapmasına, satmasına ve diğerleriyle sohbet etmesine olanak tanıyan bir web sitesi ve uygulama sağlayan...

Affiliate Marketing 15 İpucu: 2020 Yılında Affilate Marketing Nasıl Yapılır?

2020 Yılında Gelirleri Artırmak için 15 Eyleme Dönüştürülebilir Affiliate Marketing (Ortaklık Pazarlama) İpuçları İçindekiler Bu 15 işlem yapılabilir ipucunu okuyalım. 1. Sadece bir şey tanıtmak değil 2....

Güncel Yorumlar